środa, 8 lutego 2012

Kilka słów co u mnie i parę słów o mistrzyni słodkich cudeniek :)

Nie było mnie tu tyle czasu, ze hoho, ale widzę, zę jednak nie mam na to czasu. na blogowanie może i tak, ale na gotowanie to na pewno nie. Mieszkam póki co z rodzicami, więc gotowałam jedynie dla przyjemości w weekendy gdy miałam wolne od szkoły teraz niestety nie mam na to czasu. W tygodniu pracuję od 8 do 16 czasami dłużej w weekendy studiuję od 8 do 19:50 droga na uczelnię zajmuje mi 1h30min, więc niestety jestem w domu po 22 (takie niestety nasze pkp) a wstaję o 4:30 więc na przyjemności mam mało czasu :(

na szczęście mam czas na przeglądanie co tom w necie słychać (dziękuję za telefony z internetem) no i w tygodniu wieczorkami tak jak teraz coś porobić większego i tak trafiłam (już kilka dni temu) na blog cudownej dziewczyny, która robi takie cudeńka, ze głowa mała. Te cudeńka wyglądaja tak, ze chciałoby się je zjeść. Dziewczyna, zorganizowała rozdanie w którym nie byłabym sobą gdybym nie wzięła udziału. Zerknijcie kochani:

http://ana92pl.blogspot.com/p/konkursy.html?showComment=1328738679993

Pozwoliłam sobie również skopiować jedno zdjęcie takiego cuda z blogu tej ARTYSTKI mam nadzieję, zę nie bedzie miałą mi tego za złe to jak najbardziej w dobrych zamiarach :)))






Pozdrawiam Cię słodko i gorąco :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz