piątek, 24 czerwca 2011

Informacja...

Witajcie głodomorrrki!


Ten post poświęcę kilku informacją, w jaki sposób będzie prowadzony ten blog:)

Chciałabym aby pisanie tutaj było dla mnie przyjemnością a dla was czytanie tego:)
Dlatego nie chciałabym abym musiała zmuszać się do pisania tutaj, dlatego nie będę pisała regularnie.
Ja gotuję jedynie w ciągu dni powszednich, dlatego też tylko w takie dni będą pojawiały się przepisy.
Obiecuję również, ze postaram się dodawać zdjęcia z przygotowanych przezemnie potraw :)
Oczywiście jeżeli chcecie abym coś przygotowała specjalnie dla Was albo macie jakieś pytania możecie kierować swoje prośby drogą mailową bądź komentarzową :)

Następnym przepisem jaki się tutaj pojawi będzie przepis na pierogi ruskie, które przygotowuję właśnie w poniedziałek :) 

Chciałabym aby moje "wypociny" nie były jednostronne i bezosobowe i jeśli ktoś będzie to czytał chciałabym aby dał o sobie znać. Chciałabym pisać "do kogoś" a nie w głąb internetowej czeluści gdzie zatonę razem ze swoimi przepisami ;) 

Mam nadzieję, że obie strony ja i Wy moi czytelnicy świetnie będziemy się razem bawić :)
PS: Chciałabym też w przyszłości zrobić serię przepisów kogoś kogo cenię w mojej wersji. (np. Nigella Lawson, Jamie Oliver, Gordon Ramsey lub Kurt Scheller) 

Pozdrawiam i życzę smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz